onsdag 4. januar 2012

Filosofi...



Jeg hadde et koselig møte med Kristin på morgenkvisten i dag. Jeg spiste frokost og hun lunsj (det pleier å være sånn). Ja jeg er B- menneske....


Vi ble sittene å filosofere litt om hva som får oss til å fortsette å trene..

Her er noe av det i et kort resyme. Vi ble enige om at vi som alle andre jenter skulle ønske vi var gode til alt. Jeg skulle gjerne løpt 5 km fortere, blitt sterkere, trent mer yoga etc. Man kan ikke være god på alt og må velge hva man vil vektlegge mest. Tiden strekker simpelthen ikke til.. desverre. Det er igrunn veeeldig mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men når man jobber nærmere 45 timers uker så går ikke det. Vi endte vel tilslutt opp med at et godt variert kosthold og en god helse er et godt nyttårsforsett å ta med seg inn i det nye året.


Dette var bare litt av det vi snakket om- da vi pleier å snakke om veldig mye på kort tid. Jenter vuttu!


Jeg vil sende ut et budskap på det nye året: Det er fint å ta seg tid til å filosofere litt på det nye året, så kan du finne deg noen nye mål å jobbe mot.


Lykketil med ditt mål.

1 kommentar: