lørdag 12. januar 2013

Spennende ting på gang...

Dere som kjenner meg fra før vet at jeg har det med å gå "all in" når jeg begynner med noe... Dette er en ide jeg hadde lenge før jeg fikk barn, men jeg måtte se ann hvordan alt fungerte først.
Den 21 januar skal jeg begynne å ha mor og barn time for venners venner i nærområdet.
Jeg laget ei gruppe på FB og plutselig var det mange som viste interesse for dette.
Vi begynner med å trille en tur. 30 minutter styrke med eller uten barn og 15 yoga tilslutt.
Dette gleder jeg meg til:) Kanskje det dukker opp noen bilder etterhvert. Nå skal jeg brenne litt musikk. Det må bli litt barnemusikk, så da er det bare å gå tilbake i barndommen.

2 kommentarer:

  1. Annonsére mere, eller..? Er gruppa fulltegnet..?

    SvarSlett
  2. Gruppa har allerede stor pågang, så det trengs nok ikke foreløpig...

    SvarSlett