torsdag 3. januar 2013

Året som er gått...

Jeg begynner året ved å mimre litt over det gamle året.
SIden jeg fikk barn i slutten av oktober, så ble det lite fysisk aktivitet etter sommerferien... Hoftene begynte å bli vonde, så på slutten orket jeg maks 20 sammenhengende gange. Noen øvelser hos fysioterapauten holdt det i sjakk. Det gjør at jeg er "ekstra sugen" på aktivitet nå.
Jeg satte opp et lite program på hvordan jeg skulle begynne forsiktig å øke på etterhvert:

NOV: 30 min Gåtur og Yoga. ( Jeg ble glad da jeg oppdaget at jeg faktisk orket å gå en hel time sammenhengende i slutten av november:) )

DES: 45 min Gåtur,Yoga og noen styrkeøvelser. (Jeg prøvde ut litt på treningsentert, hva kroppen var klar for.)

JAN: Er her og jeg skal fortsette med noen utvalgte styrkeøvelser og prøve meg litt på saltimer.


På med øredobbene og bånn gass:)

Øvelseoversikt:

Nedtrekk
Mage rotasjon
Rygghev
Situps
Knebøy
Skulderpress
Brystpress
Seteløft og planke i slynge.

I slutten av mnd skal jeg få med meg ei gruppe spreke mødre å trene sammen! Det gleder jeg meg til:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar