onsdag 27. april 2011

Sommerens utfordring.



Da har jeg gjordt det også!


Nå i disse dager har jeg meldt meg inn i turistforeningen... Dette er noe jeg har tenkt på lenge, men det har ikke blitt noe av.


En dag satt mor og jeg å fant ut at i sommer måtte vi finne en ferie som ikke koster så mye, men gir opplevelse og avkobling.

Vi håper på å få med oss noen til? Har sett på en organisert tur.( i.o.m. vi aldri har gått hytte til hytte før). Dette blir spennende. Håper jeg blir "bitt av bassillen."


Jeg må nok gå til annskaffelse av fjellsko- tror jeg. Noen som har noen tips om sko og turterreng?

3 kommentarer:

  1. Hmm..interessant..dette må jeg få høre mer om!

    SvarSlett
  2. Blogget deg i dag!

    SvarSlett
  3. Der var bloggen din ja :) Skal begynne å følge med på den, og lese litt mer en dag jeg er mindre surrete i hodet. Laaaang dag på skolen :)

    SvarSlett