søndag 17. april 2011

DIGG FRI HELG OG AVKOBLING..

Endelig litt fri.. Nå har det gått i ett i 14 dager- og det har jeg fått merke. I helga ble det etterlengtet søvn, litt sosial omgang og mye kos. Far som jobber med reklame skilter har laget noen "folie ord" som jeg har bestilt til å ha på dørene mine. Disse ble jeg veldig fornøyd med- takk Profilhuset. Positiv ord som- glede, håp, trygghet og kjærlighet.




I dag ble det en hyggelig påskefrokost med kjæresten kl. 12.00!




Det er ikke så ofte vi får til det- å i tillegg dekke bordet.



I går dro jeg å bloggeren Tid for trening Kristin til Fem sanser på Peder Balke senteret. Det er alltid like hyggelig med ei god venninne/kollega og bruke lokalmiljøet (gjør det folkens). Når vi treffes er det ikke stille mange sekundene om gangen. Vi har like interesser, så vi bare MÅ treffes en gang iblandt å lufte noen tanker og ideer. JA Kristin: Det var jeg som var sunnest denne gangen, men det var jaggu meg på tide!

KRISTIN.
Kafe`n er laget som en hyggelig landhandel med lokale råvarer.
















Nå gleder jeg meg til en god påskeferie i slutten av uka, med mye lesing av Treningsveileder stoff, være ut i hagen, trene og slappe av.

1 kommentar:

  1. Blogga oss jeg også..vi må gjenta dette!

    Fine ord! Fint bord! Fortsatt God Påske!

    SvarSlett