onsdag 30. mars 2011

Pulsklokke.


Endelig!

Denne klokka fra Polar er blitt min:)

FT60 har funksjonen ukesplanlegger- genialt.

Du kan velg om du skal forbedre forbrenning eller kondis og får tall å gå ut ifra.


Jeg har trent med den samme pulsklokka i 5 år, så nå var det på tide med en oppdatering.


Trenger den spes til timene på NIH jeg skal ha nå i vår.

Jeg begynte på treningsveileder studier nå for ei uke siden- pugg, pugg, pugg.


Denne er fin å bruke i forberedelsen av jentebølgen og på spinningstimer.




Skreia Trim kjører forberedelses timer til Jentebølgen og Maratonspinning lørdag 9 april.


Mer info: www.skreiatrim.no

3 kommentarer:

  1. Grattis med fancy klokke! Min er også ganske ny, ganske u-fancy..men veldig bra!

    SvarSlett
  2. Så flott den var. Etter at jeg selv startet med pulsklokke har jeg følt meg fortapt (!) uten!

    Vi har blogget om både pulsklokker og våre forberedelser til jentebølgen på kvinnetrening-bloggen BTW. More to come too ;)
    http://kvinnetrening.blogg.no

    SvarSlett
  3. Skal sjekke ut det Therese. Du har foresten en inspirerende blogg.

    SvarSlett