onsdag 23. februar 2011

Everlast.



JIPPI!
Endelig er dette mitt :)
Jeg ønsket meg det til jul,
men hadde nok ikke vært
snill nok...
I januar hadde jeg bursdag og fikk litt penger "til overs". Jeg var ikke sen om å gå inn på treningspartner.no å bestille.
Nå henger puta på 32 kg i en grov krok i taket i stua ved siden av lysekrona mi. ( Kan enkelt tas ned da ;) )
Da er det bare å panke ut all frustrasjon..
Gleder meg til å ta den i bruk!
Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid ønsket meg en sånn- he he.


3 kommentarer:

  1. Happy for you! Ikke bare er den nyttig, men utrolig stilig også da..du har liksom satt standaren når folk kommer inn i stua di nå!

    (Vil du vinne et par kule treningshansker for jenter, med bling på? Sjekk bloggen min akkurat nå!)

    SvarSlett
  2. tror jeg hadde blitt en smule stresset hvis dama mi hadde hengt opp en punchingbag i taket hjemme og begynt å bokse:p uansett, ganske tøft!:)

    SvarSlett
  3. He he jeg fikk beskjed om at den dagen jeg slo, så lysekrona dinglet- da flytter han;)

    SvarSlett