tirsdag 15. november 2011

Uka Mi.

Tiden flyr... Nå har jeg kjøpt meg ukes tavle som jeg kan skrive ned hva jeg skal ila uka.... Da ser man jo hvorfor uka går fort! Kalenderen er ganske full... men jeg skal ikke klage- sikkert noen som har det værre.


Til helga skal Kristin og jeg på NIH convention og vi gleder oss stort! Der kommer det til å være timer med alle de nye treningskonseptene, så vi håper på masse inspirasjon.








Tenkte jeg kunne prøve meg på dagens bilder i dag, da det har vært litt roligere.







Moro å vise hva jeg har brukt tiden på i det siste. Det er veldig godt å komme i gang, for ikke å snakke om å slippe å skrape is av bilen denne kalde morgenen.

4 kommentarer:

  1. Hvor kjøpte du tavla? Vil ha!

    Gleder meg ihjel til Convention! Woohoo!

    SvarSlett
  2. Kjøpte tavla på Leonoras Rom.

    SvarSlett
  3. Du har skaffet deg en slik tavle ja? Var å kikke på den oppe på stasjonen her om dagen, og akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den med meg hjem. Tror jeg skal turen tilbake, genial måte å holde oversikt på uka :)

    SvarSlett