fredag 18. november 2011

Lunsj.

Det er mange fordeler med å jobbe hjemme. Blandt annet at kjøkkenet mitt er også pauserommet mitt.


I dag lagde jeg meg omelett til Lunsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før, men jeg har nå funnet ut at det er jo mye enklere å lage en perfekt omelett i stekovn enn i stekepanna.....
Jeg vispet 4 egg og en "dæsj" melk. Hadde det i ei ildfast liten form og tilsatte skinke og purre. Stekte den på 200 grader til den så passe ut. ( Som du skjønner er jeg en slumper i matlaging/ skjelden oppskrift).

Skjerte opp salat og tomat og voala! Digg på en kald dag som i dag.

Legger også ut et bilde fra tidligere i høst, da bringebæra var fersk. Her er ei skål med vaniljekesam, hakkede nøtter, kanel og bringebær selvfølgelig:)
Forfriskende og godt, hvis man ikke har veldig lyst på frokost...



















Ha ei riktig god helg!


Ps. gled deg til referat fra NIH`s Fitness Convention som er i helga.

1 kommentar:

  1. Vinn et skilt i anledning Thanksgiving - sjekk bloggen min NÅ!
    http://tidfortrening.blogspot.com

    SvarSlett