mandag 1. april 2013

Vårens inspirasjon.

Nå når våren kommer får jeg lyst på å fornye meg litt. ( Egentlig så har jeg vel det hele året, men litt ekstra om våren.) Da er det fint å rydde opp litt i det man har, for å se hva man kan trenge.
Dette glasskrinet fra Lisbeth Dahl er fint å ha smykker i . Sett av 3 str.

Øredobbene blir lettere å se med dette stativet fra Lisbeth Dahl.

Pensko som ikke brukes så ofte kan brukes som pynt i mellom lufteturene.

Denne har vært en favoritt i vinter.

Sammen med denne.

Dette er et nyinnkjøp til våren: Lebestift og neglelakk fra Deborah Lippmann.
Solbriller i TRE monkeyglasses.


I slutten av mnd skal jeg til Stockholm for første gang og jeg har lovet meg selv at det ikke er en shoppingtur, men er redd det blir mye fristelser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar